Saturday, July 21, 2012

Permulaan yang bermakna bagi RAMADHAN .


tahun 2012 , ramadhan yang pertamajatuh pada 21/07/2012 . Alhamdulillah . Permulaan yang baik bagi aku. 
# psst !! yang penting aku terbangun lambat pagi ni . so ta smpat tolong mama . MAAF ma :D 
before that ,

Allah dah permudahkan kerja kita . Jangan sia-siakan peluang kita :D samasama kita melakukan ibadah puasa .
Ya Allah , aku bersyukur kepadamu kerana telah memberi peluang untuk menyambut kedatangan bulan Ramadhan . Alhamdulillah 

so , tak saba esok dan esok nak puasa lagi . AND tak saba jugak abes puasa , raya . tapi maksud aku bukan raya leee ... 
then apa ?
HAI TRIAL SPM :D 
haa tudiiiaaa !
insyaallah , di mana ada kemahuan di situ ada jalan . aku hanya berusaha . berdoa dan bertawakal kepada Allah . Permudahkanlah Ya Allah . 

No comments:

Post a Comment