Tuesday, December 2, 2014

Once again im back in love .

Coretan kasih , 
Shahiruddin bin Azmi, mungkin awak akan lambat baca semua ni. tapi takpe, saya kumpul semua ni untuk awak baca ni satu hari nanti. haaa, waktu sekarang ni kita masih lagi baru bersama. sangat baru , tapi bagi saya , sesuatu hubungan mempunyai permulaan tersendiri, yang mungkin ada keistimewaan tersendiri, atau ada cerita yang tersendiri sebaliknya. Sayang , you are the first man yang saya tertarik yang berumur sebaya dengan saya . i hope, i still can made my day with you. All my day with you , you can be my shoulder, my ears and everything sayang.. Im starting in love and keep in love with you . 

And what i know now is, you are my brother's friend. i hope that will not give any problem to us. Sayang, saya ada kekurangan saya . saya juga mungkin ada kelebihan saya yang tersendiri yang mungkin awak dah jumpa . saya hanya mampu berdoa awak akan terima saya seadanya . Saya tak nak perasan yang saya ni cantik:P tapi biarlah hanya awak yang tau dimana kecantikan saya . Saya seorang wanita yang mempunyai niat yang sama, sentiasa ingin kelihatan cantik . dan siapa yang akan menilai saya , awaklah orangnya sayang . As i want you to know that i love you so much Shahiruddin Azmi . 

-Library, Uthm ( 2/12/2014 , Selasa )

No comments:

Post a Comment